
Zwroty
- jako Konsumenci, mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny (zakup w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą lub zawodową)
- termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy
- aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas, CBMILITARIA ul. Plac Wolności 5/2 85-004 Bydgoszcz, sklep@cbmilitaria.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą elektroniczną)
- mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe
- aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy
- w przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia, innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep), niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że zostało ustalone wspólnie inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Zwrot płatności może zostać wstrzymany do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej doręczenia, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej
- proszę odesłać lub przekazać nam rzecz CBMILITARIA ul. Plac Wolności 5/2 85-004 Bydgoszcz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin zostanie zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Przesyłki nadane na Paczkomat/Punkt Odbioru lub z płatnością za pobraniem nie zostaną odebrane.
- koszt zwrotu rzeczy pozostaje po stronie Konsumenta
- Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Reklamacje
Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@cbmilitaria.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego
- okoliczności uzasadniające reklamację
W przypadku zaistnienia potrzeby uzupełnienia informacji, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 30 dni od daty otrzymania kompletnej dokumentacji.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl.

